Zwrot/ wymiana / reklamacje

Zwrot towaru


Dokonujac zakupu w naszym sklepie internetowym www.joqu.com.pl mozesz zwrócić towar bez podawania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od otrzymania przesyłki. 

 

Uzupełnij formularz  ZWROT/ WYMIANA

Paczka ma zawierać: towar, oryg. paragon lub fakturę VAT, 

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Musi być czysty, kompletny, z nienaruszonymi metkami i wszywkami.
Klienci ponoszą koszty odesłania Towaru do Sklepu Internetowego.

Towar należy odesłać na adres siedziby firmy wraz z informacją dotyczącą zwrotu:

 

I.K.J. Inga Kubica-Jojczyk

ul. Aleja Armii Krajowej 12b I piętro

43-300 Bielsko-Biała

Polska

 

 z dopiskiem "ZWROT"

 

Zwrot należności:
Zwrot środków nastąpi w terminie do max 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zwrotu.
Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy zostanie na wskazane konto bankowe.

 

 

WYMIANA

 

Wymiany zakupionego Towaru w naszym sklepie internetowym www.joqu.com.pl można dokonać w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania Towaru.
Wymiana dotyczy tego samego produktu lub innego wybranego w sklepie internetowym. W przypadku wymiany na Towar w wyższej cenie, opcja zamiany możliwa jest jedynie za dopłatą brakującej kwoty.

Wymianie podlega tylko Towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, wszywkami.

 

Wraz z wymienianym Towarem należy przesłać:
Oryginały dokumentów zakupu- paragon lub fakturę VAT.
Wypełniony  formularz ZWROT/ WYMIANA.

Towar należy odesłać na adres siedziby firmy wraz z informacją dotyczącą zwrotu:

 

I.K.J. Inga Kubica-Jojczyk
ul. Aleja Armii Krajowej 12b I piętro
43-300 Bielsko-Biała
Polska

 

z dopiskiem "WYMIANA"

 

 

REKLAMACJA

 

Reklamacje, z tytułu rękojmi za wady (niezgodności Towarów z Umową Sprzedaży) można składać pisemnie na adres Sprzedawcy: I.K.J. Inga Kubica-Jojczyk, ul. Aleja Armii Krajowej 12b - I piętro;  43-300 Bielsko-Biała, Polska.

 lub pocztą e-mail Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może:

  • żądać wymiany Towaru na wolny od wad
  • żądać usunięcia wady
  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
  • odstąpić od Umowy sprzedaży

 

Sprzedawca może w pierwszej kolejności niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymienić Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę naprawić. 

 

Kupujący nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

 

Konsument powinien odesłać Sprzedawcy reklamowany Towar (czysty) wraz z opisem niezgodności.
Sugerujemy dołączenie dowodu zakupu w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego.
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru. 

 

Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Reklamacja nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem, niezgodnym z przeznaczeniem produktu.